Tel. +39 389-9557464
Skype emanuela.difilippi
info@emanueladifilippi.com
junebug-weddings-wedding-videographers-2
  • Vimeo - Black Circle
  • Instagram - Black Circle
  • Facebook - Black Circle
  • Pinterest - Black Circle
  • Twitter - Black Circle

© 2017 Emanuela Di Filippi. P.IVA 01911430666

junebug-weddings-wedding-videographers-2
  • Emanuela

Annick&Robert // Terre di Nano, Tuscany

ITA/ENG


Il sole in toscana sembra non tramontare mai; le lunghe giornate che si colorano di oro danno la sensazione di trovarsi in un posto al di là del tempo; questo è ciò che è successo ad Annick e Robert, che hanno scelto la location di Terre di Nano per il loro matrimonio.


Il planning è stato curato dalla bravissima Laura Bravi, sempre attenta ai dettagli, che riesce a realizzare un allestimento in perfetta linea con i desideri della coppia; la cerimonia si è svolta all'aperto, con la splendida veduta delle colline toscane, L'azienda "Il profumo dei fiori"si è occupata dell'allestimento floreale, delicato e raffinato.

Passeggiando tra gli ulivi, mangiando il tipico gelato italiano in coppetta e ballando per ore ed ore, il matrimonio di Annick e Robert rimarrà per sempre scolpito nella memoria degli spsosi e dei loro invitati.

----------------------------------


The sun in Tuscany seems never to set; the long days that are colored with gold give the feeling of being in a place beyond time; this is what happened to Annick and Robert, who chose the Terre di Nano location for their wedding.


The planning was taken care of by the talented Laura Bravi, always attentive to details, who manages to create an arrangement in perfect line with the couple's wishes; the ceremony took place outdoors, with the splendid view of the Tuscan hills, The company "Il profumo dei fiori" took care of the floral arrangement, delicate and refined.

Walking through the olive trees, eating the typical Italian ice cream in a cup and dancing for hours, the marriage of Annick and Robert will remain forever engraved in the memory of the spouses and their guests.



13 visualizzazioni